onsdag 27 maj 2009

En utmaning i Tim Holtz anda

Jag Camilla är som ni kanske vet ett stor fan av Tim Holtz saker. Så jag vill ha en tävling där det är lite Tim Holtz tänk.
Jag vill att ni ska göra något som andas T.H. Ni får använda vad ni vill och altra, göra ett kort eller en LO... Eller något annat, det enda kravet jag har är att det ska synas att ni tänkt Tim Holtz =).
Ni har till den 15 juni på er. Alltså har ni en hel månad på er för att komma på något att göra:). Vinnaren som jag och Carola väljer (alternativt lottar om det blir för svårt) får ett halsband som jag gjort av Tim Holtz saker.
För att få vara med i tävlingen så vill jag att ni lägger ut erat bidrag i er blogg o sen länkar till mig. Skriv en kommentar under det här inlägget i min blogg åxå .
Undrar ni något är det bara att maila mig på camilla.k.andersson (snabela)telia.com

Lycka till!

1 kommentar:

  1. Skoj utmaning... Det finns något att hämta i min blogg.

    SvaraRadera